بله ۲۲ کمه ب دکترتون بگید چون سرکلاژ ک نمیشه ،پساری میزاره احتمالا. استراحت کنید .زیر باسنتون بالشت بزارید .رابطه و پله و کاررخونه ممنوع.و اینکه شیاف هم احتمالا باید بزارید
استراحت مطلق کن
۲۲خیلی پایینه من الان طول سرویکسم۳۱ استراحت مطلق هستم فقط برای دستشویی رفتن بلند میشم خیلی مراقب باش اصلا بلند نشو
دکترت چیزی نمیگه؟معمولا باید پساری گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.