مامانا ازمایش دیابت حاملگی که رفتین
قیمتش چند بوده؟

۱۳ پاسخ

عزیزم من با بیمه تامین اجتماعی چهارصدو خورده ای شد دو روز پیش رفتم

با چندتا ازمایش دیگه شد ۱ و ۶۰۰

من امروز رفتم ۴ مرحله ای بود با تیرویید و عفونت ادراری با هم شد ۱۲۰۰

برای من رایگان بود

بهداشت هم بری فک کنم رایگان انجام بدن

آزاد470 رفتم

من امروز رفتم
آزاد 1200
با بیمه 380 شد

جاهای دولتی بری ارزونتر میشه مثل ازمایشگاه زایشگاه ها یا بعضی درمانگاه ها
آزمایشگاه های خصوصی ۲میلیون ۳ میلیون میگیرن
منم ازمایشگاه زایشگاه رفتم ۱۸۱ تومن شد..البته که باید متخصص یا دکترت بنویسه انقدر میشه..اگه بخاد دکار زایشگاه بنویسه ۴۰۰ اینا میشه

شیصدو هفتادتومن با تامین

نزدیک ۹۰۰

بهداشت رایگان

من یا تامین اجتماعی ۸۰شد

چهار صد تومن

سوال های مرتبط

مامان مهرسامهسامهراد مامان مهرسامهسامهراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری