دست دخترم خورد ب بخاری سوخت چی بزنم بهش😭

۴ پاسخ

ارد داخل یخچال داری؛ عسل

روغن بنه

پماد ریکاو بزن
اگه شدیده تا ۳ روز باید پماد سیلورسولتادیازین بزنی

دوا شاهردی عالیه عطاری ها دارن

سوال های مرتبط