۳ پاسخ

گلم کلا دکتر رشیدی عادتش هست ادمارو نا امید کنه و حرفای منفی میزنه نگران نباش

منم یکبار رفتم رشد نکرد خیلی حس بدیه انشالله تو تحربه نکنی

اصلا رشد نکرده؟ مگه میشه

سوال های مرتبط