۶ پاسخ

من اپتامیل پرو میدم خیلی خوبه

اره ببلاک دفع و زیاد میکنه

اپتامیل بده

شیرخشک ک یبوست نمیده گیگوز هست... و اتفاقا ببلاک یبوست میده

باید اینقدر شیر خشک عوض کنی تا بفهمی چی به بچه میشازه
منم همینطور یود دکتر سوپرامیل داد
حالا سوپرامیل و بیومیل و ترویتالم امتحان کن

چندروزه ببلاک رومیدی؟؟؟

سوال های مرتبط