من اپتامیل پرو میدم خیلی خوبه
اره ببلاک دفع و زیاد میکنه
اپتامیل بده
شیرخشک ک یبوست نمیده گیگوز هست... و اتفاقا ببلاک یبوست میده
باید اینقدر شیر خشک عوض کنی تا بفهمی چی به بچه میشازه
منم همینطور یود دکتر سوپرامیل داد
حالا سوپرامیل و بیومیل و ترویتالم امتحان کن
چندروزه ببلاک رومیدی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.