آرد سوخاری ندارم چی کارکنم بجاش
شیرخشک شیرخشک

۲ پاسخ

نمک ادویه زردچوبه بزن

من نون لواش تهرانی رو خشک میکنم اسیاب میکنم بجای سوخاری عالیه نمک و فلفل و پاپریکاهم میزنم بهش تو فریزر میزارم
بجای ارد سوخاری ارد گندم و برنجم تو کباب میشه ریخت یا ناگت خشکن کن دیگ

سوال های مرتبط