ویار پسر زیاده یا دختر؟

۳ پاسخ

من و دختر خالم همزمان باهم باردار شدیم جفتمون هم هلاک شدیم از تهوع دوتامونم تا روز زایمان بالا میاوردیم بچه اون دختره مال من پسر

برای هر دوشون یک اندازه بود

از من پسر ویارش بیشتر بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۱ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری