من از نوجوونی عاشق پسر بچه ها بودم.
بنظرم خیلی بانمک تر و خوشتیپ تر از دخترا میشن تو بچگی. هنوزم همین فکرو میکنم .😅
و خداروشکر خدا بهمون ی پسر داد
من و شوهرم عاشق پسر بودیم و خدا بهمون هدیه داد 😍
هیچوقت دیگه قصد بچهی بعدی رو ندارم ولی اگه یروزی خدا خواسته باردار شدم دوس دارم اونم پسر بشه🥹
من از مجردی آرزوم این بود پسر داشتم اونم نه یکی ۳ تا پسر
وقتی برنا حامله شدم شبانه روز آرزو میکردم پسر باشه 😺😬
دومی اصلا فکر نمیکنم ولی اگه حامله بشم پسسسسر میخوام 🙈🙈
ووووی فکر کن دوتا پسرررر وای قلبم 🙈🙈😬😍😍😍
پسرر
چون برادر ندارم پسر دوست دارم هم من هم خواهرم
دوست دارم بچه دومم هم پسر باشه بزرگ شد از در خونه یه شیر میاد داخل باز پشتش یه شیر دیگه میاد هووف میمیرم یعنی🤤🤣
چقدر من فانتزی دارم🤣
من چون برادر ندارم از مجردی دوست داشتم ی پسر داشته باشم شوهرمم به شدت پسر دوست خدا بهمون داد الانم آرزو دارم پسرم داداش داشته باشه ۲تا
چقدر خوبه که همه قشنگ جواب دادن و باهم درگیر نشدن😅
اولین باره میبینم جبهه نمیگیرن نسبت به دختر و پسر داشتنشون😅
دختر صددرصد
من دختررر وای عاشق دخترم دوست دارم خدا صدتا دختر بهم بده
دختر خیلی دوست داشتم و خدادوشکر خدا بهم داد
مهم نبوده 👌
دوتاشم دوست داشتم داشته باشم خدا رو شکر از دوتاش دارم
مجرد بودم بچه اول پسر دوست داشتم ازدواج کردم شوهرم انقدر عاشق دختر بود که منم عاشق دختر شدم گفتم دختر بشه شوهرم به آرزوش برسه ولی پسر شد😂😂😂 تا چند روز افسرده بودیم بعد خودمونو جمعو جور کردیم گفتیم بسه خدا قهرش میاد وقتی بدنیا اومد شد همه زندگیمون😍😍😍 شوهرم یه روز نبینتش کلافس عاشقشه همش کشتی میگیرن باهم پسرم برنده میشه🤣🤣🤣🤣
من عاشق دخترم شوهرم عاشق پسر بود ک خدا پسر بهمون هدیه داد و دوست دارم یعدی دختر باشه😍
من همیشه میگفتم چهار تا پسر میخوام مجرد بودم بعد ازدواجم شوهرم میرفت شهر دیگ منم میرفتم پیش مادرم خونه پدربزرگم ازش مراقبت میکرد اونجا اقواممون بیشتر پسر دارن همه میومدن خونه پسرا از در و دیوار بالا میرفتن سردرد میگرفتم دنبالشون میدوییدم میزدمشون 🤣 دخترا رو میدیدم خانم یه گوشه نشستن گفتم وای بچه ام پسر نشه فقط دختر شوهرمم عشق دختر بود حاملگی سختی داشتم گفتم سالم باشه وقتی گفتن پسره تا دو روز افسردگی داشتم چون حس میکردم دختره ولی بعد گفتم خدایا ببخش ناشکری کردم خداراشکر بابت وجودش و پسری شد همه عاشقشن ولی از دیوار راست بالا میاره از بس شیطونه ۲۴ ساعت دارم دنبالش میدوام راه نمیره ولی از این مبل به اون مبل میپره پله ببینه میره بالا همیشه مثل تارزان از همه چی آویزونه دیوونه ام کرده البته کوچیکتر بود شدید آروم بود حتی گریه هم نمیکرد 🤣
تا قبل عروسیم دختر دوسداشتم بعدش پسر میخاستم
دختر دوست داشتم ولی خداروشکر که خدا به من پسر داد دختر داشتن بنظرم سختره
من عاشق پسر بودم همیشه میگفتم پسر دلم میخواد چون دختر تربیت کردنش سخته مسئولیتش نصبت ب پسر خیلی زیاد ترع همیشه از بار مسئولیت دختر میترسیدم برا همین میگفتم پسر
ولی وقتی باردار شدم و فهمیدم بچم دختر و ب دنیا اومد میگم خدا کنه هر چی بچه دیگ گیرم میاد همه دختر باشم🥹🥹🥹♥️♥️♥️
برام اصلا فرقی نمیکرد ولی وقتی رفتم سونو گفت دختره عاشق دختر شدم همش میترسیدم نکنه اشتباه کرده باشه
الان باردارم همسرم دوس داره پسر باشه چون برادر نداره وعاشق کشتی یکی از فانتزیاش اینه پسرشو بفرسته کشتی ولی خودم دوس دارم دختر باشه که همدم خواهرش بشه بچه هم جنس خیلی برا خودشون بهتره یه دختر یه پسر برا پدرمادر خوبه نه بچه ها
دختر دوس داشتم و خدا بهم یه فرشته داد😍😍😍😍
من پسر دوس داشتم دختر شد الانم عاشقشم ولی دیشب خاب میدیدم یه دختر دیگه اوردم🤣🤣🤣🤣😂😂
از اول عاشق دختر بودم همیشه ترس اینو داشتم اگه در آینده بچم دختر نشد چی و خداروشکر خدابهم داد همیشه به دخترم میگم تو آرزوی من بودی که برآورده شدی☺️😍
پسر دوست داشتیم
من فقط ارزوم بچه سالم بود
دختر دوس داشتم و دارم،عاشق پسرمم هستم
پسر دوس داشتم
قبل بچه دار شدن برام فرقی نداشت ولی الان دوس دارم پسرم ی داداش داشته باشه🥰
من چون تو خانواده بیشتر دختر بودیم پسر دوست داشتم
پسر دارم
ولی واسه دومی دختر دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.