امان از پول حروم 😞 من دو تا سزارین پیش دکتر بتول ساعدی بودم دکتر بسیار فهمیده و کارشون هم خوب و یک قرون زیر میزی نگرفتن برای سزارین
یه مدتی آمریکا بودن و به دکترای جایگزینشون سپرده بودن که اگه مریضام اومدن پیشتون زیرمیزی نگیرین انقدر مقید هستن تو این قضیه
یک هفته پیش پرسیدم گفتن سزارین اجباری ۱۰ اختیاری ۲۰
راضی ؟ میری پیشش؟
403 سزارین از من 5 گرفت
اختیاری 15 میگرفت
الان احتمالا بیشتره
از من طبیعی ۵ گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.