۵ پاسخ

امان از پول حروم 😞 من دو تا سزارین پیش دکتر بتول ساعدی بودم دکتر بسیار فهمیده و کارشون هم خوب و یک قرون زیر میزی نگرفتن برای سزارین
یه مدتی آمریکا بودن و به دکترای جایگزینشون سپرده بودن که اگه مریضام اومدن پیشتون زیرمیزی نگیرین انقدر مقید هستن تو این قضیه

یک هفته پیش پرسیدم گفتن سزارین اجباری ۱۰ اختیاری ۲۰

راضی ؟ میری پیشش؟

403 سزارین از من 5 گرفت
اختیاری 15 میگرفت
الان احتمالا بیشتره

از من طبیعی ۵ گرفت

سوال های مرتبط

مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری