۶ پاسخ

من دارم میدم دکتر به من گفت یکماه بده یکماه نده دوباره ماه بعدتری بده

من روزي ٧ قطره مي دم ، دكتر واسه وزن داده بود كه گفت اين تموم شد ديگه نده

اره من میدم روزی ۲سیسی

اگه دخترت رفلاکس داره نده تشدید میکنه رفلاکسو

دکتر به من گفته روزی ۲ سی سی بده

من برای افزایش وزن میدم روزی ۱سی سی تا ۱ماه هم بیشتر نمیشه داد فک کنم باعث بلوغ زود رس میشه

سوال های مرتبط

مامان کیان 🪽🩵👼🏻 مامان کیان 🪽🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی