من دارم میدم دکتر به من گفت یکماه بده یکماه نده دوباره ماه بعدتری بده
من روزي ٧ قطره مي دم ، دكتر واسه وزن داده بود كه گفت اين تموم شد ديگه نده
اره من میدم روزی ۲سیسی
اگه دخترت رفلاکس داره نده تشدید میکنه رفلاکسو
دکتر به من گفته روزی ۲ سی سی بده
من برای افزایش وزن میدم روزی ۱سی سی تا ۱ماه هم بیشتر نمیشه داد فک کنم باعث بلوغ زود رس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.