هیچکدوم خطری ندارن عزیزم
فقط جفت قدامی حرکت نی نی رو یه کم دیر تر حی میکنی
تنها جفتی ک خطر داره فک کنم جفت سر راهیِ
هیچ کدوم عزیزم ، جفتش اوکی و طبیعیه
اگه به کمر بخوابیم برا جنین خطر نداره؟؟
خطر نداره عزیزم منم جفتم قدامیه فقط باید مراقب باشی به شکمت فشار یا ضربه وارد نشه
هیچ کدوم
تا جایی که میدونم هیچ کدوم خطری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.