چرا این روزای آخر نمی‌گذره دوص دارم زودتر بچه بدنیا بیاد

۵ پاسخ

آره خیلی دیر میگذره،،اعصابم خرابه،،شوهرم میگه روزا خیلی زود میگذره،،ولی واسه من فکر میکنم خیلی دیر میگذره

من فقط دردای جدید به دردام اضافه میشه

۲هفته اخر اصلا نمیگذرههههه

نمیدونم واقعا از امروز دردم دارم.کاش لااقل درد نداشتم

همش استرس زایمان زودرس دارم

سوال های مرتبط

مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی