۳ پاسخ

والا هرکارش میکنم نمیزنه
یه ربع بیس دقه میندازمش سر شونه ام ولی باز نمیزنه اخرم به پهلو میزارمش میخابه ک بالا نیاره

بلند کن بگیر اگر نیومد

اروم میبینه ادم بچه رو وقتی بیدار بالا میندازه خوشش میاد

اروم با دو دست بگیر از کمرش اروم دو س بار انگار میندازیش رو هوا

ببین از ذستت جدا نشه بچه ها اون حالتی یواش انجاک بده فوری میاد

تو خواب اصلا آروغ نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی