۴ پاسخ

آره عزیزم منم می‌خوردم تو بارداری

از دکترت حتماً بپرس که خیالت راحت باشه

اره منم داشتم دکتر خودش گفت بخور سه چهار روزخوردم خداروشکر خوب شدم

نه سیتریزین سیف نیست
نهایت نئوتادین میتونی بخوری یا لوراتادین

سوال های مرتبط

مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی