۳ پاسخ

کلا ازاد نمیدن
باز دقیق نمیدونم ولی تا جایی که اطلاع دارم ازادم نمیدن

دیگه بعد دوسالگی شیرخشک فایده ای نداره
شیر پاستوریزه پرچرب رو کم کم جایگزین کن تا عادت کنه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شهاب مامان شهاب ۲ سالگی