فرزند پروري فرزند پروري فرزند پروري

تصویر
۱۱ پاسخ

مگه مدرسه شما تمام نشده
مال ما امروز اعلام کردن پیش تمام شد

نفرست ریسک نکن

یک هفته باز کردن
خصوصیه....هر روز چند تا کلاس مشخص کردن که شلوغ نشه....کلا میشه هفته ایی یکبار اونم دو ساعت....ما نزدیک خونمونه...دیگه میفرستم

ما هم یه روز درمیون میخوان با رضایت مادرا کلاسا رو برگزار کنن از ساعت ۸ تا ۱۰
میخوام بفرستمش بره مامانا ک الان دیدم برات نوشتن نفرست استرس گرفتم

دیگه چیزی نمونده به پایان سال. واسه ما تعطیله

بستگی داره یه جا میبینی اطرافش امنه مثلا مدرسه دختر من نزدیک خونه سازمانیه حتی جشن هم نگرفتن از روز اول هم بستن

بسته هست ...
هرروز هم چیز خاصی باهاشون کار نمیکنن .‌‌.. حیف پول .

مگه دیگه چقد از سال تحصیلی مونده دوهفتع دیگه تمومه

برای مام از فردا بازه

نه بسته

نه بسته هس من بودم نمیذاشتم بره هیچی مشخصات نداره ریسک هس بذاری بره....
پیخوان پروفسور بشن تو این وضعیت با جون بچت بازی نکن ....

سوال های مرتبط