سلام خانما وزن بچهاتون در ۲۵ هفته چند بود؟

۹ پاسخ

من از آنومالی به بعد سونو ندادم🥺

۸۰۰بود

امروز رفتم ۲۵ هفته و ۲ روزه۸۵۰ گرمه حدودا

من ۲۶رفتم ۸۲۲بود

برا من توی ۲۶هفته ۸۰۷

از شما چند بود

من دادم 746گرم بود

نمیدونم سونو وزن نرفتم اون موقعه🙃

۲۵ هفته سونو ندادم☹️ خیلی دلم میخواد برم سونو

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی