هویج خوبه بخورم
نوزادم زردی داره

۴ پاسخ

ربطی به تغذیه مادر نداره

ولی هیچ چیزی سر خود نده بهش مثل ترنجبین و اینا

من بچم زردی داشت تا یک ماه و نیم طول کشید هر کاری می کردم خوب نمیشد اینارو رعایت کردم خوب شد خدارو شکر

هرچی می خوای بخور فقد بچتو گرم نگه ندار چیزای گرم نخور مثل سرخ کردنی و زرد چوبه و بادمجون

سوال های مرتبط

مامان بشری مامان بشری ۱ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۱ ماهگی