قرص اهن فروفروت گاین بهتره یا دئودنال
#شیرخشک#بارداری

۲ پاسخ

دئودنال اهنش بیشتره من دئودنال میخوردم امروز عوض کرد گف گاین بخورم

من فروفروت ميخورم بازم كم اهني داشتم الان سيدرال ميخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ویکم بارداری