من گاهی وقتا باز میذارمش یه ربع یکبار جیش میکنه قشنگ .
تند تند میبرم دسشویی...
ولی موندم پی پی رو چیکار کنم
امروز ۶ بار کرده ، فقط بلافاصله بعد انجام کار میگه مامان پی پی
هر بیست دقیقه میبری بعد پوشک هم میکنی یا نه فقط جایی مری پوشک میکنی
پسرمنم نمیدونم راحت میتونم ازپوشک بگیرمش یا نه اخه پی پی میکنه میاد میگه مامان پ پ کردم بعد میخواد پوشکش ودربیاره نمیزاره دیگه پوشکش کنم
عهههه بدترین مرحله پوشک گرفتن
منم همینم،یعنی 20 دقیق یبار ببرمش؟؟
20 دقیقه یک بار جیش داره مگه خیلی آب میخوره
تو دسشویی چقدر میشینین
من دخترمو ۵دیقه یبار میبرم بازم درست جیش نمیکنه،چندباری امروز خطا داده،پیپیهم که ملا تو شورتش میکنه🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.