بچها این زگیله؟؟
درمانش چیه؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

آره یه نخ دورش محکم ببند خودش خشک میشه می افته

با نخ ببند بعد دو سه روز میفته

اره زگیله یا باید بسوزونی با لیزر ک فک کنم بارداری خطرناک باشه
یا با یه نخ ببندش چن روز بعد خودش میوفته روشم نمک بریز

این گوشت اضافه س فک می‌کنم

عزیزم یا برو دکتر لیزرش کنه یا اینکه با مو یا با یه نخ محکم ببندش خودش میوفته

به اینا میگن خال گوشتی نخ ببندی می‌افته البته بری دکتر بهتره

یه نخ بردار دورش محکم ببند خیلی محکما بعد چندروز خودش خشک میشه میفته

یا زگیله یا اسکین تگ.
باید دکتر ببینه

موی سرتو بکن ببند دورش بعد ی هفته کنده میشه

اسکین تگه

فک کنم خال گوشتیه با ی تار مو خدت سفت ببندش بعد چن وقت سیاه میشه میوفته

اگه از موهایی سرت بهش گره بزنی تا دوسه روز دیگه شایدم زودتر خودش میوفته

آره زگیله
سالیسیلیک اسیدبزن یاسرکه سیب، روغن درخت چای
اگه بااینانشدکه بالیزرمیره

اینا منگوله است نه زگیل

از این خال های گوشتی هس فک کنم زگیل اینطوری نیس

اره باید بسوزونی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان روشنایی زندگیم مامان روشنایی زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهیدا مامان ماهیدا روزهای ابتدایی تولد