دوستان اگر خونریزی تو پریودی کم باشه نشانه چیه

۳ پاسخ

نشانه خوشبختی…

کم کاری تیرویید.یا سردی رحم و...

من کم خونم و کمه

سوال های مرتبط

مامان نفســـم❤ مامان نفســـم❤ ۳ سالگی
مامان یاسین ومائده مامان یاسین ومائده ۳ سالگی