بچها تو قزوین سونو ان تی پیش کی برم دقیق باشه جنسیتم بگه

۸ پاسخ

من دکتر اسماعیلی رفتم دقیق کارش و همه توصیحات دقیق میگه هر سری ام بری کامل بچه رو چک میکنه
تو کوچه امیر امجد

من انتی پیش دکتر مریم امینی رفتم و گفت احتمالا دختره🩷 البته گفتش که ممکنه خطا باشه و خرید نکنم چیزی😅

مریم امینی

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من برا آنومالی میرم معین الدین

ان تی صددرصد نیس. ولی برا من یکم احتمال پسر داده بود ک درست بود. انتی و انومالی جفتشو بیمارستان پاستور رفتم دکتر صادقی بود

من تعریف معین الدین و زیاد شنیدم ولی خودم تا حالا نرفتم میخوام برا انتی برم پیشش

اصلا به ان تی دلخوش نکن به من گف دختره ولی انومالی پسر بود قربونش برم

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۵ ماهگی
مامان پسر عسلم🧚🏻 مامان پسر عسلم🧚🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری