ماماناشما بچه هاتونو شب حموم میبرین؟؟

۱۳ پاسخ

من بیشتر شبا حمومش میکنم

نه نمیبرم انشالله از تابستان یکم بزرگ تر بشه اخه شبا سرد بچمم سرما خورده بهار هواش معلوم نی یا سرد سرد یا گرم گرم

آره شب میبرم

اره اتفاقا باعث‌میشه راحتتر بخوابه

الان بردم

نه صبح ها میبرم

من ظهر میبرم

من نه فقط ظهرا میبرم ک سرمانخوره

اره چون شوهرم هست کمکی راحت ترم تو روز شوهرم سرکاره

من هر وقت وقت داشتم میبرم. برنامه خاصی نداریم

اره من میبرم

من اره

اره من الان میخوام حمومش کنم

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان 🌈مامان جوجه ها مامان 🌈مامان جوجه ها ۲ سالگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی