عزیزم هر طعمی فرق میکنه ولی توی دیوار هم نگاه کن بعضیا پلمپه نمیخان رد میکنن قیمت کمتر
من گرفتم ۲۵۰ امروز نستله گندم وسیب
من الان گرفتم ۳۵۰
من خودم درست کردم عالی شده بود طعمش مثل سرلاک بیرون😍😍😍 بنظرم یکم زحمت داره اما خیلی خوبه هم بصرفس هم میدونی چی ریختی داخلش
اره ذ
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.