۶ پاسخ

عزیزم هر طعمی فرق می‌کنه ولی توی دیوار هم نگاه کن بعضیا پلمپه نمیخان رد میکنن قیمت کمتر

من گرفتم ۲۵۰ امروز نستله گندم وسیب

من الان گرفتم ۳۵۰

من خودم درست کردم عالی شده بود طعمش مثل سرلاک بیرون😍😍😍 بنظرم یکم زحمت داره اما خیلی خوبه هم بصرفس هم میدونی چی ریختی داخلش

اره ذ

بله.

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۸ ماهگی