کسی هس بچش تکواندو بره؟

۲ پاسخ

من تکواندو کار کردم. بنظرم کاراته بهتر از تکواندو. چون هم از دست هم از پا استفاده میشه ولی تکواندو همش پا

خودم میرفتم از ۸ سالگی تا ۱۸ سالگی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ سالگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۶ سالگی