۹ پاسخ

کاش فقط ویزیت دکتر بود قیمته همه چی گرون شده هر ثانیه بدتر از قبل خدا خودش کمکمون کنه باعث و بانیشو نابود کنه صب یه دونه دندون عقلمو کشیدم با یه دونه دندونم عصب کشی کردم شد دوازده میلیون بقیش موند 🥺🥺🥺

دکتر پسر من ۴۰۰ میگرفت شده ۶۰۰

دکتر متخصص بود یا فوق تخصص؟

منم غروب بردمش یک میلیون و صد و هشتاد گرفت

خیلی زیباست

هوف خودمون دیگه دکتر میشیم🥴😂

😔😔😔😔

شگفت انگیزه

عالیییه عالیی من آن خدایم و خدا آن من است،بی نظیره💃💃💃💃

سوال های مرتبط

مامان ديان 🩵👼🏻 مامان ديان 🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی