۸ پاسخ

من توی خواب هم دادم چون دماش ۳۶ و ۸ بود پاراکیدش رو دادم بالانره

حتما بهش بده هر ۴ ساعت تو خواب بده

اگه درد و تب نداشت بیدارش نکن ، از فردا هر ۶ ساعت بده

ممنونم از همگی

اگه بی قراری و تب نداشت نده
من والا ندادم شکر خدا هیچی نشد

شب تبشو چک کن
اگه تب داشت بیدارش کن قطره بده..من تا حالا موقع خواب قطره ندادم

من تو‌خواب بهش میدم

با سرنگ تو خواب بدید

سوال های مرتبط