برای وزندهی نان بهتر یا اپتامیل؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اونی ک بهش بسازه

مهم اینه چی بهش میسازه دخترم از ۶ ماهگی نان ۲ میخوره چاق نیس

من دوتاشم دادم دوتاشم ماهی یک کیلو وزن داد عالی بودن ولی اپتامیل افتاد دسشویی روزی یکباره نان میدادم مدام میسوخت پاهاش

هیچکدوم سوپرامیل

نان

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی