بیین تو این هفته مثل قبل دیگه تکون نمیخورن طبیعیه ولی بازم ان اس تی بده
کم شده یا حرکتی حس نمیکنی؟
چون اگر کم شده باشه بخاطر تنگ شدن جاشه قریونت برم
یکم خوراکی های خنک و شیرین بخور یکم راه برو و سرفه کن بعدش دراز بکش ببین چیزی حس میکنی
اگر با چیز شیرین اوکی نشد برو ضربان قلب بچه رو بگیر
یه چیز شیرین بخور،به پهلوی چپ دراز بکش ببین حرکتش چه طوری میشه.استرس نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.