من برام مهم نبود از وقتی سونو گفت وزن بچه م کمه دیگه حساس شدم همش میگم بزرگ شده نشده..😓😓
نمیفهمم والا مهم رشد بچس نه اندازه شکم
من ک خوشحالم شکمم کوچیک راحتم واقعا
😂😂😂
منم برام سواله! منم اصلا درگیر نیستم... به منم نیگن سایز شکمت نسبت به ماهت کوچیکه! ولی واسم مهم نیست.
چه اهمیتی داره مردم چی میگن، بقیه هم نباید بدن خودشونو با بقیه مقایسه کنن... اقا یکی شکمش بزرگ میشه. یکی شکمش کوچیک میمونه. دست خود ادم که نیست! که بخواید سایز شکمتونو با حرف بقیه بسنجین
من اوایلش فکر میکردم به رشد بجه مربوطه و بچم خیلییی ریزه و نگران حرفای بقبه بودم چون ابدو کرده بودم بعد ک فهمیدم وزنش خوبه میگم بهتره بزرگم نشه
والا منم درگیر نیستم رفتم مراسم یه جا همه هی گفتن وااا اصلا معلوم نیست حامله ای چقدر شکمت کوچیکه منم گفتم تغذیم مناسب نیست نداریم بخوریم اینجوری شدم دیگه خفه شدن
به منم مادر شوهرم دم به دقیقه میگه ولی برام اصلا مهم نیس همش میگفت بچت کوچیکه تا رفتم سونو وزن از وقتی وزنشو گفتم دیگه دهنش بسته شده هیچی نمیگه هر چی هم هر سری میگفتم وزن ربطی به سایز شکم نداره باز حرف خودشو میزد چون من خودم قبلش شکم نداشتم لاغر بودم الان به نظرم عادیه شکمم
منم اصلا واسم مهم نیست
بمنم خیلی میگفتن واقعا هم شکمم کوچیک بود و وزن بچه همکم بود :)
مالمنم اصلا برام مهم
نیست
۷ روز دیگه زایمانمه امروز یکی گفت ۴ ماهته؟😂😂😂
بهترین کارو میکنی شکن اهمیتی نداره همینکه وزنش خوب باشه خداروشکر
رفتم آزمایش گلوکز
خانمه بم گف اومدی برا بتا؟
😅گفتم ن بابا
از دست اطرافیان فضول و انسان های بی سواد 😐 اینقدررررر میگن هربار میبیننت که آدم خودش میدونه وزن جنین و سایز شکم ربطی نداره ولی میره رو مخ آدم باز 🫠 اونم وقتی بارداری و با این حجم هورمون داری کنار میای انگار مغز منتظر یه تلنگر کوچیکه که خودشو درگیر کنه...
دیروز ی خانمی بم گف ۴ ماهته گفتم آره😂
چون کوچیک
منم هرکی میبینتم میگه چرا بزرگ نشدی
چون ی دو س تا آدم نفهم ب آدم میگن نکنه بچت رشد نکرده ادمو میترسونن
اکثرا چون اطرافیان تکرار میکنن ناخواسته فکر درگیر میشه
منم اصلا برام مهم نیست سایز شکمم چقدره
چون میدونم ارتباط زیادی با وزن جنین نداره
خودمم همیشه به اونایی که غصه ی شکمشون رو میخورن میگم غصه نخورن
من دیدم که خانمی تا ماه نه انگار شکمش شش ماهه باردار بود ولی بچش تازه ۳۶هفته به دنیا اومد ۳۷۰۰کیلو بود که همه هنگ بودین این بچه رو کجا جا داده😂
ولی نیش و کنایه یه سری آدم بی سواد واقعا آدمو رنج میده 😪
مثلا دیشب یکی منو دیده که تو واقعا هشت ماهته!من پنج ماه بودم شکمم اینقدر بود
در حالیکه شکم من خیلی بزرگه😏یعنی هر کی ببینه میفهمه هشت نه ماهمه ولی دیگه دهن یکسری رو نمیشه بست آدمو غصه میدن
درگیریم چون نینی تو سونو ریزه میزس😕
ب منم میگن شکمت اندازع سن بارداریت نیس بزرگتره ادم نمیدونه که بگه از دست این دکترها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.