عالی هستی خوشگلم
ن خوبه از الان تازه بزرگ میشه
چه خوبی ،من دو برابر توام 😭
دوتای قبلی کوچیک بود شکمم با وزن نرمال الآنم تو سونو وزن نرماله ولی نمیدونم چرا انقد بزرگه کمرم شکسته دیگه
به نظرم اره کوچیکه
وزن نی نی نرمال بود ؟
واسه من همینقد بود حتی کوچیک تر رفتم زایمانم کنم لباس هم گشاد بود هیچکس فکر نمیکرد اومدم سزارین کنم بعد که زایمان کردم خدارشکر وزنشم نرمال 😅
منم کوچیکه
نه 🤭
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.