شکمم کوچیکه نسبت به هفتم؟

تصویر
۸ پاسخ

عالی هستی خوشگلم

ن خوبه از الان تازه بزرگ میشه

چه خوبی ،من دو برابر توام 😭
دوتای قبلی کوچیک بود شکمم با وزن نرمال الآنم تو سونو وزن نرماله ولی نمیدونم چرا انقد بزرگه کمرم شکسته دیگه

به نظرم اره کوچیکه
وزن نی نی نرمال بود ؟

واسه من همینقد بود حتی کوچیک تر رفتم زایمانم کنم لباس هم گشاد بود هیچکس فکر نمیکرد اومدم سزارین کنم بعد که زایمان کردم خدارشکر وزنشم نرمال 😅

منم کوچیکه

نه 🤭

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس❤️🫀 مامان دلاریس❤️🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان💙👼🏻 مامان کیان💙👼🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری