خانوما حس میکتمشکمم خیلی کوچیکه نسبت به هفتم

۲ پاسخ

سخت میگیری اینقدر دقت نکن

مهم وزن بچس
اگه وزنش نرماله ک مشکلی نیس
اتفاقا خیلیم خوب شکم زود جمع میشه ترک نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 تولد
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان دلاریس❤️🫀 مامان دلاریس❤️🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان💙👼🏻 مامان کیان💙👼🏻 هفته سی‌وششم بارداری