۷ پاسخ

پیاده روی و پله و رابطه

پیاده روی داشته باش

پیاده روی کن

پیاده روی و روی توپ بشینی عالیه من خیلی تحرک داشتم و خیلی پیاده رویی کردم ولی اخرشم بالا بود تو لگن نیومد 40هفته بود سزارین شدم

اگه زایمان طبیعی هستی اینکارارو انجام بده

تصویر

زايمانت طبيعيه؟ يا سزارين

خونه حالت چهاردست و پا جارو دستی بزن ورزشای مخصوص یوگا بکن

سوال های مرتبط

مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان💙👼🏻 مامان کیان💙👼🏻 هفته سی‌وششم بارداری