۱۳ پاسخ

مامان میکائیل درخایت دوستی قبول کن بتونم پیام بدم

والاااا اون پول وزیت روان پزشک بجای اینکه بهترت کنه بدتره

من بچمو‌ بردم بینایی سنجی۱۵۰۰شد
دوباره دارم میبرم فوق تخصص ۶۸۰و ۵۴۰هزاردوتا پزشک بردم افتضاح همه چیز گرون‌شده

منم بردم ۷۰۰بوده 😑ولی همون دکترایی ک مطب دارن تو بیمارستان دولتی هم کار میکنن با بیمه خیلی کم میشه ویزیتش
دیگه دفه ی بعدیش بردم بیمارستان
توام ببر بیمارستان

خیلی سخته من امروز رفتم پاپ اسمیر دادم یه میلیون و پونصد شد واقعا خیلی سخته

منم برای اولین بار بچمو بردم متخصص ویزیتو گفت ۷۰۰ گفتم زن نیستم ۸۰۰تا سوال ازش نکنم
دکتر دیگه گوز پیچ شده بود از سوالام

خداروشکر از مرحله بارداری گذشتیم با این اوضاع

😟😑😑🫣🫣منم قبل عید پول ویزیت ۲۲۰ میدادم یه هفته پیش ۵۰۰ دادم با بیمه ادم نمیدونه چی بگه

من اگ به روانپزشک یکی نیم بدم روانی میشم

یه سنو گرافی لگن واسه پسرم انجام دادم 2 تومن خدا شاهده

اصن یهویی دوبرابرشده ویزیتا😑
همه چی دوسه برابرشده

بیمارستان شهید دستغیب
مخصوص اطفال هست

بهداشت هرشهری رایگانه برانوزادان

سوال های مرتبط