۲۴ پاسخ

همه چی بالا رفته بجز حقوق کارگر های بدبخت

دلخوش به این مقادیر نباشید ..
بزودی د.لار ۲۳۰ به بالا را رویت خواهیم کرد!

ویزیت دکتر شده ۷۰۰خورده ای 😄

حالا من میخاستم فردا ببرمش دکتر 🙁چکاب بنویسه
این ماهم ماشالا دستمون قشنگ خالیه
خودم دارما😶ولی یاابلفضل

واقعا صدای ملت دراومده..هر طرف نگاه کنی گرونیه..چ وضعیه آخههههه...مواد غذایی گرون، پوشاک گرون، دوا و درمون گرون...بیچاره مردامون

قراره بدبخت تر از دیروزمون بشیم

من تو شیراز یجا رفتم گفت چهارتومن. همونو برگشتم بیرون یجا دیگه دادم سه تومن

من امروز بردم فوق تخصص گوارش ۱۲۰۰ ویزیت بعد سونو نوشته ۲۵۰۰ شده رفتم نشون بدم دکتر رفته بود گفت فردا بیای بازم باید ۱۲۰۰ ویزیت بدی

از رگ گردن بهم نزدیک تره
هزینه های بارداریم هم مه بماند هووووووووف

الان اینه فردا بيشتر میشه! چکاب دو سالگی حتما باید انجام داد؟

برای من با ازمایش مدفوع و ادرار شد ۵و۵۰۰

ویزیت پسرم شد ۹۰۰ تازه منشی گفت ویزیت ۱۱۰۰ دکتر خودش ۹۰۰ میگیره😑 بعد ۱۵۰۰ پول مکملاش شد که دکتر داد سرجمع بدون آزمایش ۲۴۰۰ دادیم

دکتر ننوشت واسه دخترم گفت ولش کن بچه گناه داره خون بگیرن ازش همه چیش خوبه

من چکاپ کلی دادم دو هفته پیش بیست و خورده نوع آزمایش وادرارو همه چیز چک شده رایگان ....باید برید جایی ک بیمه قرارداد دارن

ویزیت دکتر دخترم ۸۵۰ًشده 🥴

دو هفته پیش تقریبا دخترمو بردم بدون بیمه شد ۱ تمن 🫥

دقیقا منم امروز دختزمو بردم ویزیت ۶۰۰.بدش ی ازمایش شد ۲۲۰۰ یعنی ی امروز ۲۸۰۰.هفته بد اون قل ببرم ۲۸۰۰برا اون.
من از اول ماه ازبس دکتر مریضی فقط ۱۵تومن پول دوا دکتر دادم🥺

مابیمه نداریم گفت میشه ۳۸۰۰

برا دختر من با بیمه تامین شد 3700

دوسالگی چکاب داره؟ من نمیدونستم

بیمه تکمیلی رایگانه

بیمارستان های دولتی بچه ها تا ۷ سال همه چی شون رایگانه

میبردی بیمارستان یا درمانگاه دولتی
ازمایشکاها ازاد اصلا بیمه هم فایده نداره
نهایت مگه مکمل داشته باشی

چه آزمایش های براش نوشته؟

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه 🫶🩵 مامان قلب خونه 🫶🩵 ۲ سالگی