۴ پاسخ

من بردم بیمارستان اطفال سمت مامانم اینا رایگان بود
بیمارستان حکیم کودکان

خیلی هم حرفه ای بودن

دفعه قبل بردم‌نیلو خاک برسرا نام در کردن بلد نبودن از بچه خون بگیرن کلی هم پول گرفتن

برا من چندتا آیتم بیشتر از چکاپ بود
مثلا فاویسم هم توش بود
شد ۵

من برای دخترم چکاپ کامل بود گفتن راحت4تومن میخواد.اما رفتیم بیمارستان کودکان فقط 200هزار تومن دادیم اونم برای پذیرشش بود

بستگی داره چیارو بنویسه دکتر.‌ بیت ۴ الی ۶

سوال های مرتبط