۵ پاسخ

پ چرا اینقدر دیر الان فرزند شما ۱سال و ۲ماهشه

من امروز بردم،خداروشکر نه درد داشت نه تب،اما من برا احتیاط هر۶ساعت استامینوفن دادم و کمپرس سرد

وای منم باید ببرم ای خدااا چقد سخته بچتو ببری بهش سوزن بزنن😭😭😭

من داخل گوگل نگاه کردم امروز نوشته بود همون دوتا واکسنی که یکسالگی زدن برا سرخک هم بوده

نه یکسالگی قطره نداره فقط واکسنه

سوال های مرتبط