پ چرا اینقدر دیر الان فرزند شما ۱سال و ۲ماهشه
من امروز بردم،خداروشکر نه درد داشت نه تب،اما من برا احتیاط هر۶ساعت استامینوفن دادم و کمپرس سرد
وای منم باید ببرم ای خدااا چقد سخته بچتو ببری بهش سوزن بزنن😭😭😭
من داخل گوگل نگاه کردم امروز نوشته بود همون دوتا واکسنی که یکسالگی زدن برا سرخک هم بوده
نه یکسالگی قطره نداره فقط واکسنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.