۱۲ پاسخ

خوبه غقط چرت نخت بیرونه برا من هفت هشتی بود😂😂

چه خوب بخیه زدن،برا من انگار در گونی رو دوخته بودن

نه خوبه کههه

ن دکترت کی بوده عزیزم کجا زایمان کردی

اینکه خوبه

چرانخت بیرونه

خودت هم حس میکنی وقتیک برش میزنن شکم تو

عمل سزارین وقتی امپول میزنن ااون امپول خیلی درد داره

عفونت نکرده

نه خوبه
منم هشت روزه سزارین کردم
چرا فکر کردی عفونت کرده؟

نه مال منم همین بود

نه اوکیه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی