۸ پاسخ

نه . تا ۳۷.۵ طبیعیه بالاتر تب حساب میشه

دختر این دمای بدنشه اینکه تب نیست سیو هفتو نیم تازه تب خفیفه

اینو تو گوشیت داشته باش. عددی که شما گفتی دمای معمولی بدنش هست

تصویر

وا پس میخای چند باشه درجه طبیعی بدنه دیگ😁

۳۶/۵تا۳۷/۵طبیعی

نه اینکه دما عادی

نه خطری نداره

ن براچی عادیه دیگ

سوال های مرتبط