نه شنیدم میگن تاثیر نمیزاره
نه نمیتونی بری ولی از یه دکترم بپرس
ن جواب نمیگیری
من سزارین بودم شیرخشکم میدم گفت تا پریود نشدی نیا
حالا شیردهیا بدترن چون هی هورموناشون تو رفتوامده فک کنم تا تموم شدن شیردهی نشه چون تاثیرش کمترم میشه
بارداری هم میشه رفت ولی میگن چون هورمونا بهم ریختس تاثیری نداره وگرنه ضرر نداره
نه متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.