وزن بچه تون خوبه
از ۴ به بعد دیگه کمتر وزن میگیرن
تو اصفهان زیاده میخوای ادرساشو بفرستم بری بخری
برای بچه های کم وزن سیمیلاک نئوشر میگن خیلی خوبه منم میخوام بگیریم روزی ی بار بدم
وزن پسرم خوبه ولی این ماه زیاد وزن نگرفت ب خاطر اون
الان ۳ماهو۱۲روزس۷خورده ای هس
وزنش خوبه که .
هم سن پسر منه پسرت
مال منم ۲۷۸۰ بود الان ۶۹۰۰ عه
خوبه ک وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.