۵ پاسخ

وزن بچه تون خوبه
از ۴ به بعد دیگه کمتر وزن میگیرن

تو اصفهان زیاده میخوای ادرساشو بفرستم بری بخری

برای بچه های کم وزن سیمیلاک نئوشر میگن خیلی خوبه منم می‌خوام بگیریم روزی ی بار بدم
وزن پسرم خوبه ولی این ماه زیاد وزن نگرفت ب خاطر اون
الان ۳ماهو۱۲روزس۷خورده ای هس

وزنش خوبه که .

هم سن پسر منه پسرت
مال منم ۲۷۸۰ بود الان ۶۹۰۰ عه
خوبه ک وزنش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۱ ماهگی