۳ پاسخ

اگه دکترت جواهری پوره نگران هیچی نباش

عزیزم هیچ نگران نباش استرس نداشته باش
دردش قابل تحمله برات مرتب شیاف میزارن خوب میشی
قبل از اینکه بلندبشی راه بری هم خیلیی چیزای مقوی و شیرین بخور ، کمپوت اناناس ابمیوه سوپ. اینارو خوب بخور و بعد بلندشو نیرو داشته باشی
خداروشکر من زایمان دومم از اولی راحت تر بورم مخصوصا برا بلندشدن چون خوب خوردم

نترس عزیزم به اونایی ک زایمان کردن الان سالم دارن بچشونو بزرگ میکنن فکر کن اونا تونستن تحمل کنن توهم میتونی اصلن سخت ( البته تجربشو ندارم ازرو بقیه میگم ) ب درداشم می ارزه

سوال های مرتبط