۲ پاسخ

غذاتو با حجم کم بخور مثلا من از ساعت ۱ شروع میکنم ناهار خوردن یه بشقاب برنج میکشم تا ۳,۴ ساعت اینو میخورم ،چند تا قاشق میخورم میذارم کنار دوباره هر وقت گشنم شد میخورم ، کلا معده تو زیاد پر نکن، بعد غذا هم دراز نکش قطعا خوب میشی، وعده های زیاد اما سبک بخور

سوزش معده منم دارم ولی با هیچی خوب نمیشه
سیب بخار پز امتحان کن یا شیر سرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان خدادا مامان خدادا هفته چهلم بارداری