رفلاکسه ببر دکتر دارو میده کنترل میشه رفلاکس حداقل تا ۶ ماهگی با بچه هست
حتما بینیشو اسپری بزن با پوآر خالی کن
اگه دخترت که پروفایلته منظورته و یکماهه نیس خلط پشت حلق داره احتمالا... باید شبا اسپری بینی بزنه و یکم پرهیز غذایی
رفلاکسه پسر منم همینه
عزیزم دل درد داره و رفلاکس ببرش دکتر داروبده پسرمنم اینجور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.