دخترم همش حالت تهوع داره
کسی میدونه از چیه؟

۵ پاسخ

رفلاکسه ببر دکتر دارو میده کنترل میشه رفلاکس حداقل تا ۶ ماهگی با بچه هست

حتما بینیشو اسپری بزن با پوآر خالی کن

اگه دخترت که پروفایلته منظورته و یکماهه نیس خلط پشت حلق داره احتمالا... باید شبا اسپری بینی بزنه و یکم پرهیز غذایی

رفلاکسه پسر منم همینه

عزیزم‌ دل درد داره و رفلاکس ببرش دکتر دارو‌بده پسرمنم اینجور بود

سوال های مرتبط