ازینا کدوم بهتره برای بعد سزارین شکممون جمع شه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

به محض اینکه بخیه هات رو کشیدی حتما حتما شکم بند ببیند
سفت سفت
بزار شکم و رحم جمع بشه وگرنه یک عمر درد رحم خواهی داشت
من الان سفت سفت میبندم

بعد زایمان نمیتونی ببندی
تا بخیه هات خوب بشن کامل
دختر دایی من خرید انداخت اونور نتونست ببنده
از طرفی دیگه هم بچش تو خرداد به دنیا اومد انقد گرم بود که اصلا یه بار هم نتونست استفاده کنه

سلام کجا میخواین زایمان کنید کدوم دکتر

سلام عزیزم خوبین
میشه بگین فریبا حقی چه جوریه؟ راحت نامه ی سزارین اختیاری رو داد؟ چه بهش گفتین که راضی شد سزارین کنه؟ و چقدر زیر میزی گرفت؟
بیمارستان موسی بن جعفر فقط همون نامه رو قبول میکنه یا باید چیز دیگه ای هم ببریم برای بیمارستان ؟

قدیم مگه گن‌بوده ؟! بدن‌ب روند طبیعی خودش برمیگرده بعد ی مدت ک میگذره ،مامانم میگه ما بعد از ی مدت ک میگذشت با کتاب و‌چادر کمرمونو میبستیم ، بذار بعدا از دکترت بپرس چ زمانی ببندی ، چ برندی بخری اینجوری بهتره

خالم شهریور زایمان کرده بود گرم بود
نتونس ازینا ببنده برای همین دوتا شال نخی گرفت بااونا خیلی سفت میبست،الان اصلا شکم نداره

نمیدونم اونی ک من خریدم روس نوشته مخصوص بعد زایمان

درجا بعد سزارین ببندیم چسبندگی رحم نمیاره؟

سوال های مرتبط

مامان دوقوها مامان دوقوها روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد