بدی های سزارین🗿
بنظرم بستگی به مراقبت داره کسی که همش میخوره و خودش و ول میکنه نباید انتظار شکم جمع شده داشته باشه -من سزارینی دیدم تخت تخت شده سزارینی دیدم گنده مونده طرف دوپرس میخوره میگن سزارین چاق میمونی
اره فردای عمل شکمم رفت.کوچولو موند که زود جمع شد.مخصوصا شیر بدی...طبیعی دیدم کلی شکم دارن.ربطی به نوع زایمان نداره
اره عزیزم جمع میشه
از کسی که دوبارسزارین شده بشنو
بله من کوچیک شده بود با رژیم و ورزش
اصلا ن شل و افتاده شد ن چروک
ولی گن ببندین یا شکم بند خیلی زودتر جم میشه من چون نبستم بعد با ورزش شکمم صاف شد
ک دوباره باردار شدم😀
البته ب ژن و ارث و پوست بدن هم ربط دارع
خیلیا کلا ارثی شکمشون شل میشه و افتاده بعد زایمان چطببعی چسز
نوچ جمع نمیشه منخودم یه دوقلو دارم تازه جمع نمیشه بماند که از بالای خط بخیه شکم میوفته پایین همچین داغون دیده میشه 🥲😭
زمان میبرع فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.