۶ پاسخ

من از همون روز اول گفت گن ببند تو کاهش درد هم موثر بود شکمت جمع بود

من دکترم به یه خانومی گفت با چادر شکمتو ببند اونم زیاد سفت نه

وقتی بخیه ها رو کشیدن میتونی ببندی تا ۴۰ روز سفت نبند

اره میگن عاااالیه ولی خوب خیلی سخته میگن تحملش

اره ده روز بعد

شنیدم 40 روز بعد از زایمان باید شکم بند ببندی ک چسبندگی نگیری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز🩷 آراز💙 مامان دنیز🩷 آراز💙 ۲ ماهگی