۴ پاسخ

من تا زمانی که بخیه دارم باشال می‌بندم بعد که بخیه هامو بکشم با گن

شکم بندتو همون بیمارستان باید بخری برات میبندن البته اینجاکه اینجوریه

ن بابا گن بگیر

خواهرشوهر من با چادر سفت میبسته

سوال های مرتبط

مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی