خانوما چند روز بعد سزارین میشه شکم بند بست؟؟

۹ پاسخ

چند روز اول که اصلا نباید ببندی..رحم می افته. بعد از وقتی که بخیه هات افتاد بعد بزن..منکه خودم طبیعی زایمانم بود.بعد از ده روز بستم..زن داداشم سزارینی بود.از دکترش پرسید اونم گفت بعد از ده روز که رحم برگرده بزن.

چ طبیعی چ سزارین دیدم ی دکتری تو اینستا میگفت تا چن روز نباید ببندی ک رحم برگرده سر جاش بعد میتونی ببندی

هیچوقت😅

بعد از کشیدن بخیه هات باید ببندی همون 10 روز بعدش

من بعد اینکه مرخص شدم بستم

بعد سزارین دکتر بهت میگه کی ببندی اونی که سریع بعد زایمان میبنده زایمانش طبیعی
سزارین بخیه داره

بعد کشیدن بخیه راحت میشه شکم بند بست یا گن پوشید

من نبستم خیلی ترسوم میترسم بخیهام کشیده بشن ابنقدر مراعات میکنم همش بادشون میزدم

بعد اینکه از اتاق عمل میای بیرون باید شکم بند ببندی تا رحم جمع بشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷 آراز💙 مامان دنیز🩷 آراز💙 ۲ ماهگی